FAQ
iTheorie
Hulp bij problemen
Wat vervelend dat je problemen ondervindt. Mijn Theorie Aanvragen is slechts een leverancier welke iTheorie doorverkoopt aan consumenten. Wij hebben het pakket niet gemaakt en hebben geen bemoeienis met de technische werking van het pakket. Je kunt daarom bij problemen het beste contact opnemen met de Helpdesk van iTheorie. Zij kunnen je in de meeste gevallen helpen met je probleem. Kijk voordat je contact opneemt met iTheorie eerst naar de veel gestelde vragen op itheorie.nl. Daar staat de oplossing in de meeste gevallen al tussen. Succes!
Is mijn apparaat geschikt voor iTheorie?
iTheorie werkt op Apple iPhone of iPad alleen goed als je gebruik maakt van deze browser. Gebruik dus bij voorkeur een Android telefoon/tablet, laptop of computer met een up-to-date internetbrowser en zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt. Bekijk hier de minimale systeemeisen voor het gebruiken van iTheorie.
Kan ik het iTheoriepakket nog annuleren?
Zodra je het iTheoriepakket hebt besteld en betaald ontvang je de code direct per e-mail en is de code direct zichtbaar op onze website. Deze code is door ons opgekocht bij iTheorie en is dus op het moment van bestellen op jouw naam gezet. Je hebt, omdat dit pakket persoonsgebonden is en niet inwisselbaar is, dus geen recht op herroeping en daarom is annuleren niet mogelijk.
Ik heb betaald maar geen code ontvangen
Direct na de betaling is de code zichtbaar op onze website en wij sturen de code na de betaling direct per e-mail. Mocht je geen e-mail hebben gehad, dan kan het zijn dat je tijdens het bestellen een foutief e-mailadres hebt ingevuld of de e-mail met de code is verdwenen in je SPAMBOX. Check dus extra je spambox alvorens je contact met ons opneemt. Nog steeds niks gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.